Acasă > Actiune, comedie, Filme 2010 > Kick Ass 2010 – Filme Noi Online

Kick Ass 2010 – Filme Noi Online

Descriere Film Online Gratis: Kick Ass online 2010
Filmul online Kick Ass .
Kick-Ass Dave spune povestea unui adolescent comun cu nimic deosebit despre el. Cu simţul său de dreptate şi de unele evenimente el decide să devină un „Superhero” şi doar încercarea de a salva oameni nevinovaţi.
De ce am făcut ca acest film atât de mult? Ei bine, asta nu e uşor de explicat. Hotărând a fost impecabila (in opinia mea), cu Aaron (Dave / Kick-Ass), Chloe (Hit-fată) şi Christopher (Chris / Red Mist) oferindu-le cele mai bune şi strălucitoare pe parcursul întregului film. Povestea, chiar dacă aceasta nu poate fi cel mai original, este uimitor de bine dezvoltat. Filmul trece de la un ritm perfect, combinând comedie de acţiune cu doar perfect. Muzica a fost uimitor de bine ales şi combinate 100% cu fiecare scenă. şi aşa mai departe şi aşa mai departe …
Când am plecat de la teatru am fost atât de entuziasmat, atât de fericit şi atât de energic, se parea ca am avut doar o lovitură de adrenalina! Şi nu am putut opri vorbesc despre film. A fost un timp foarte lung, deoarece m-am simţit în acest fel despre o movie.Now stiu acest film se întâmplă pentru a hrăni o mulţime de haters. E normal. O mulţime de oameni merg la teatru cu mintea lor deja stabilite, cum ar fi, „Acest film este pentru tocilari. Se va suge atât de mult.” Dacă aveţi acest tip de mentalitate a salva doar de tine de timp şi nu-l uit. De ce să deranjeze în cazul în care pe parcursul întregului film esti doar mergi la a fi în căutarea pentru defecte sau rulare ochii la fiecare joke.I iubit acest film. Nu-mi pasă de nimic, spun oamenii. Kick-Ass este filmul meu preferat din toate timpurile. Nu am nici o îndoială despre asta.(Google Translate)
Vizioneaza filme online noi . Kick Ass online gratis subtitat si tradus in romana fara intreruperi.
Vizionare placuta de filme online noi!

jb_code=”filmeon-line”; jb_skin=”250×250″; jb_width=”250″; jb_height=”250″; jb_code=”filmeon-line”; jb_skin=”250×250″; jb_width=”250″; jb_height=”250″; jb_code=”filmeon-line”; jb_skin=”250×250″; jb_width=”250″; jb_height=”250″;
Server 1 – Kick Ass filme online 2011
Inchide reclama din X
Server 2 – Kick Ass filme online gratis
Inchide reclama din X
Server 3 – Kick Ass filme online noi
Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii

Trailer Film Online Kick Ass gratis tradus

Categorii:Actiune, comedie, Filme 2010
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

