Prima pagină > Actiune, comedie, Crima, Filme 2012 > One for the Money online subtitrat gratis – filme 2012

One for the Money online subtitrat gratis – filme 2012

One for the Money online subtitrat 2012 gratis. Film comedie HD si FILME 2012.

One for the Money Online

Am vrut să iubesc „Unul pentru bani”, şi eu ar trebui să aibă. Ea a avut materialul sursă fantastic, un scriitor de la unul din show-urile mele preferate („Nurse Jackie”), şi o actriţă de la ceea ce folosit pentru a fi unul dintre spectacolele mele preferate („Anatomia lui Grey”), dar acest film nu ar fi putut fi mai dezastruoase. Nu a fost un film gratis pe care am urât câţiva ani în urmă numit „Bounty Hunter”, cu Jennifer Aniston si Gerard Butler. Am simtit ca acest film subtitrat a fost ca contrived ca ar putea fi, şi a fost unfunny, unromantic şi incredibil de convingătoare. Nu-mi place să spun că „Unul pentru bani, care a căzut în parc aceeaşi minge.
Unul dintre motivele pentru care iubesc cartea, „One for the Money”, de Janet Evanovich este că inima sa, Stephanie Plum tare a fost un neutru, profan şi cochet. Intotdeauna mi-am imaginat cineva ca Sandra Bullock joacă rolul principal, un născut-şi-a ridicat fata Jersey, care a fost în jos pe noroc ei, care se gaseste tare ei interioare, printr-o serie de aventuri, dar în cele din urmă iese pe partea de sus în final.
Eu nu vina neaparat Katherine Heigl pentru a distruge aceste filme 2012. Ea a făcut tot ce a putut, chiar dacă accentul ei Jersey este ridicol rău. Ea a fost pur şi simplu face o proastă distribuţie. Ea nu ar fi întrerupt activitatea ei pe „Anatomia lui Grey, pentru că în cazul în care acestea sunt tipuri de roluri din ce in ce ea, viitorul ei este doar va inrautati.
Julie Ann Robinson („The Last Song”), regizat, care dau vina pentru viziunea filmului evident neclară. Ai ideea că ea nu ştia ce ea a vrut ca aceste filme online sa fie. Poate a crezut că, după toate cărţile care au fost scrise, fanii nu-mi amintesc primul capitol al francizei. V-ea şi restul filmului intenţionează ca aceasta să fie o franciza de filme HD, precum şi? Ai ideea că nu o pasa, având în vedere terminaţia filmului murdar şi sitcom-Y scris.

Ca sa vizionati online filme 2012, dati PLAY si apoi dupa inceperea filmului apasati PAUSE si asteptati maxim 5 minute sa se incarce.

One for the Money online

Server 2

Trailer One for the Money 2012

Filme 2012

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

