Prima pagină > comedie, Filme 2012 > Damsels in Distress online / filme 2012

Damsels in Distress online / filme 2012

Damsels in Distress online subtitrat 2012 gratis.Film comedy on-line fara intreruperi – filme 2012 online.

Damsels in Distress Online

Puţine filme recent, au fost capabili să capteze imaginaţia mea, ca aceasta. Cu saturare de filme online de carte de benzi desenate şi de remake-uri, foarte puţini oameni fac filme originale. Nu ma asteptam la mai mult merge în acest film (l-am văzut la un festival). În fapt, nu am planificat pe văzându-l, dar mi sa părut „diferit”, suficient pentru a justifica un ceas. Ei bine, m-am dus în a nu şti ce să se aştepte şi a venit cu un zâmbet mare. Am fost fericita ca am dat o sansa si a fost surprins de alt comentariu pe aici.
Dacă doriţi să vedeţi ceva original, care are unele pauză afară actori, şi este amuzant, apoi verificaţi „domnite in primejdie.” Zile dupa ce am plecat de screening, mă gândeam din nou pe liniile de amuzante şi personaje comic serios. Du-te cu o minte deschisă şi vin cu un zâmbet.
Filmul nu permite 8,5 stele, dar care e verdictul meu. Acest lucru intră în categoria de filme voi fi cu ochii din nou, odată ce-l loveşte teatrele de operaţii.

Pentru vizionarea de filme 2012 online, dati PLAY si dupa inceperea filmului apasati PAUSE si asteptati maxim 10 min. sa se incarce.

Damsels in Distress online

Filmul va fi on-line dupa 25 mai 2012. Introduceti adresa e-mail AICI si noi va tinem la curent cu cele mai noi filme online.

Trailer Damsels in Distress 2012

Categorii:comedie, Filme 2012
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

