Prima pagină > Filme 2012, Horror > The Moth Diaries online gratis – filme horror 2012

The Moth Diaries online gratis – filme horror 2012

The Moth Diaries online subtitrat 2012 gratis.Film horror on-line fara intreruperi – filme 2012.

The Moth Diaries Online

Nu am văzut nici o remorci pentru aceasta, chiar scurtă descriere şi titlul gen de groază. Aproape imediat privitorul este adus în atmosfera de grup NIT aproape de fete tinere care trăiesc într-o şcoală internat scumpe. La început am fost în spirite bune şi a fost destul de captivat de frumusetea de personajele noastre principale, dar cu trecerea timpului, mi sa părut mai puţin a continuat. Acest lucru ar fi un pick foarte fin pentru fete tinere, desigur, ei ar trebui să-l re-eticheta pentru a Drama / Mystery. Ceea ce am termina cu este o saga 115 minute, care nu a făcut-o în remorcher mică pic pe siruri de caractere thriller mele şi-l complet nu a reuşit să livreze ceva la noi în genul horror ca nu era nici unul.
În cazul în care au pus acest lucru în teatrele în care este am aştepta la rezultate foarte proaste pentru el. M-am simţit un pic ca am fost păcălit în aproape două ore, e ca si cum ai pune o oră în haos gândirea povestea va începe să domnească în a doua jumătate şi apoi vine soarele si frumoase şi păsări zboară în schimb.

Pentru vizionarea de filme online 2012, dati PLAY si dupa inceperea filmului apasati PAUSE si asteptati maxim 10 min. sa se incarce.

The Moth Diaries online

Filmul va fi on-line dupa 20 iunie 2012. Introduceti adresa e-mail AICI iar noi va anuntam cand apar filme noi.

Trailer The Moth Diaries 2012

Categorii:Filme 2012, Horror
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

