Prima pagină > comedie, Filme 2010 > Le mac online gratis 2010 – filme subtitrate

Le mac online gratis 2010 – filme subtitrate

Le mac Online

Vezi gratis Le mac online subtitrat din 2010.Filme comedie HD noi si filme subtitrate.

M-am uitat tocmai această zi de altă parte (aceasta este pentru a închiria în Germania) şi trebuie să recunosc, am fost foarte surprins pozitiv. Nu mă aşteptam ca filmul să fie capabil să meargă pe linia fină dintre comedie şi filme de acţiune. Este destul de dificil de a fi amuzant, dar, de asemenea, puternic (brutal), şi încă să fie convingătoare. Aceste filme online face o treabă bună de a fi o prostie, dar, de asemenea, un adult fiind loc de muncă bun (are una dintre cele mai amuzante scene de „sex” I-am vazut, cu nuditate în prea).
Ai putea spune că am un loc moale pentru comedia de acţiune franceză şi doresc unele filme subtitrate americane ar putea echilibra raportul de comedie şi de acţiune în consecinţă. Mai ales atunci când vine vorba de remake-uri .. Şi aţi ghicit! Conform IMDb acest lucru va fi refăcută (deşi nu îmi pot imagina de ce ar fi nevoie de cel puţin 2 ani pentru a elibera / face ca remake-ul!?).

Vrei sa vizionezi filme subtitrate? Apasati PLAY si dupa inceperea filmului apasati PAUSE apoi asteptati maxim 10 min. sa se incarce.

Le mac online

Trailer Le mac 2010

Categorii:comedie, Filme 2010
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

