Prima pagină > comedie, Drama, Filme 2005, Muzical > Kinky Boots gratis subtitrat – Filme online Comedie

Kinky Boots gratis subtitrat – Filme online Comedie

Kinky Boots Online

Vezi gratis Kinky Boots online subtitrat an 2005.Filme comedie HD si FILME ONLINE COMEDIE.

M-am bucurat cu adevărat Kinky Boots – performanţe mari de atât Joel Edgerton şi Chiwetel Ejiofor. Este prima data cand am vazut Joel Edgerton într-un rol principal şi eu cred că el poartă în afara destul de bine, desi eu sunt, probabil, părtinitoare ca l-am dori ca un actor. A fost foarte interesant pentru a vedea Chiwetel Ejiofor mai târziu în aceeaşi seară, într-un fel cu totul diferit de rolul operativ în „Serenity”, arata abilitatea sa de a juca o gamă largă de caractere. Este foarte amuzant in unele parti – primul filme online am fost la o lungă perioadă de timp în care am avut un râs foarte bun.Restul de publicul sa bucurat în mod evident, precum şi umor.Umor, în general, se învârte în jurul Lola şi modul în care oamenii se referă la ei, dar se evită glumele stereotipe. Este nu numai amuzant, dar, de asemenea, destul de mişcare, uneori, şi din nou, care tinde să se refere la acord modul în care oamenii cu Lola, care de obicei spune mai multe despre ei decât ea – în cele din urmă o senzaţie film bun şi pe bază (nu sunt sigur cât de strâns) pe un poveste adevarata. În general, este o poveste bine spusă, cu caractere simpatic, un complot care este credibil, si ma lasat simt bine despre personajele şi ce sa întâmplat cu ei.

Kinky Boots online

Trailer Kinky Boots 2005

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

