Acasă > comedie, Filme 2012, Filme Indiene, Romantic > Ek Main Aur Ekk Tu Filme 2012 Online indiene

Ek Main Aur Ekk Tu Filme 2012 Online indiene

Ek Main Aur Ekk Tu Online

Vezi Law Abiding Citizen online subtitrat din 2012.Filme indiene noi si filme 2012 online gratis.

Am auzit multe despre acest filme indiene, dar nu e bine, a văzut de asemenea remorcă, care a fost bun, dar după ce prietenul meu mă întrebi pe mine sa te duci sa vezi aceasta am făcut, şi eu regret, eu nu ştiu cum ar putea oamenii care se plac filmele gratis de teren sunt copiate din alt film. În cazul în care ar fi putut face un film subtitrat mai bine s-ar putea trebui să le laude, dar aici nu este cazul. Chiar şi după copierea, ei au pus foc brânzos, care nu a avut relevanţă pentru poveste. Acest film HD nu este nici amuzant, nici de învăţământ şi cu siguranţă nu artistice, în nici un fel hotărând atât pe Imran Khan şi Kareena a fost bun, dar povestea nu a fost. Deşi au încercat să copieze scenariul de la „Ce se intampla in Vegas”, care a fost de a fost „Minunat”, filme online 2012 în care eu şi prietenul meu sa bucurat de o foarte mult.
Există o fotografie în care prietena lui Imran cere precedent pentru o data „, care l-au făcut obiectul unui dumping, deoarece el a fost plictisitor”. Dar acum ea este tot pe el pentru ca el doar a spus că ea este frumoasa, chiar şi-l duc la baie pentru „stii ce” Ei au încercat să-l arate ca o scena de filme comedie, totul nu e amuzant.

Ek Main Aur Ekk Tu online

Trailer Ek Main Aur Ekk Tu 2012

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

