Prima pagină > Aventura, Drama, Familie, Filme Vechi > Filmul E.T.: The Extra-Terrestrial (1982)

Filmul E.T.: The Extra-Terrestrial (1982)

E.T.: The Extra-Terrestrial Online

Filme de aventura online subtitrate vechi. Urmareste gratis filmul E.T.: The Extra-Terrestrial subtitrat 1982. Filme subtitrate online.

E.T. The Extra-Terrestrial (1982)-[poster

E.T.: The Extra-Terrestrial (1982)
Durata 115 min – Aventura | Drama | Familie – apare pe data de 11 iunie 1982

Toată lumea se pierde în nostalgia din timp în timp. Mulţi dintre noi viu amintesc de zilele în care cel mai important lucru ai avut de a face ca după-amiaza a fost a găsi un loc de şedere sau de rece pentru a se asigura că toţi prietenii tăi au fost dispuşi să meargă pe orice aventură ai vrut să se angajeze pe. Pentru mine, acele zile au fost ani, între 1980 şi 1987. În acest timp am fost cu varste cuprinse intre 8 si 15. Aceasta a fost o perioadă când unele dintre cele mai mari filme on-line gratis s-au făcut vreodată pentru un baiat adolescenta.Geneza a filmului a fost început în viaţa mea cu filme ca First Blood, Raiders of the Lost Ark, Star Wars, Vanatorii de fantome, The Goonies, Înapoi în viitor şi, desigur, ET.
Fiind că astfel de filme online au fost o parte complicata a vietii mele tinere şi aceste experienţe mă forma în om pe care eu sunt astăzi, este uşor să amintim cu respect intreaga experienta pe care a mers cu aceste filme HD. E.T. este un film rar cu toate acestea, pentru că este o experienţă pe care tocmai devine mai bun odată cu vârsta.
Nu a fost un teatru în Windsor Ontario, unde mi-am petrecut tinereţea mea numit Vanity, situat pe strada Oullette, chiar lângă Wyandotte. Acest teatru a fost un loc de a fi atunci când blockbsuters sosit. A fost un teatru de un organism unicelular care a reuşit să înflorească într-un timp care pre-datate plexes multe, cu arcade şi Pizza Hut pentru copii.
Atunci când continuarea Star Wars a sosit, Vanity mândrie a jucat. Acelasi cu Raiders şi sechele sale şi, desigur, ET E.T. a fost un film subtitrat care ma şi Gary meu cel mai bun prieten a trebuit să vadă că a fost Spielberg. Chiar daca am fost de zece ani, am ştiut că Spielberg ne-a dat filme de aventura mari, cum ar fi Jaws, Întâlniri trage in jos si de Raiders Arca pierduta eu nu sunt sigur dacă acesta este normal, la vârsta de zece ani, dar am grăbit pentru a vedea ET pentru ca am stiut care a regizat. Ce fenomen acest film mic sa dovedit a fi şi ceea ce o viaţă în schimbare experienţă întregul film a fost.

E.T.: The Extra-Terrestrial online

Trailer VideoE.T.: The Extra-Terrestrial 1982

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

