Prima pagină > Actiune, Filme 2010, Thriller > The Terror Experiment / Fight or Flight online gratis – Filme on line

The Terror Experiment / Fight or Flight online gratis – Filme on line

The Terror Experiment Online

Filmul de actiune Fight or Flight nu prea e reusit dar merita totusi sa-l vedeti si sa faceti o parere despre el.The Terror Experiment online subtitrat din 2010.Filme on line de actiune gratuite oferite cu subtitrare si care ruleaza fara intreruperi.

The Terror Experiment / Fight or Flight

Lupta sau zbori (titlul original)
Minute 82 – Actiune | Thriller – 2010

„Vor eticheta-mi un terorist, dar eu sunt un patriot.” După un veteran nemulţumit dezlantuie un virus intr-o cladire de birouri, în scopul de a expune o serie de lucruri secrete de stat nu merg conform planului. Un grup de supravietuitori neinfectate încearcă să scape de clădire în carantină şi de a ajunge la siguranţă înainte de a fi prea târziu. Am avut nici o idee ce sa se astepte de la aceste filme on line, la toate. Am fost uitam aproape tot ceea ce înainte de vizionarea de previzualizare pentru a ajuta la mine avea o tabula rasa atunci când am început. Am văzut exprimate şi a crezut că acest lucru poate fi OK. Mi-aş dori ar fi văzut prima previzualizare. Eu nu sunt sigur dacă au fost merge pentru un film serios sau un film over-the-top comedie cheesy. Sper lui Dumnezeu a fost acesta din urmă, deoarece în cazul în care a încercat să facă acest film o gravă care nu a reuşit. În cazul în care s-au dus pentru un tip de film de comedie au facut un pic mai bine, dar acest lucru este la câţiva paşi de mai sus filme Sci-FY canal (din cauza exprimate). Am crezut ca acest lucru a fost sa fie un film zombie, dar sa dovedit a fi o comedie (?) Versiunea de „carantină”.

The Terror Experiment online

Trailer The Brothers Grimm 2010

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

