Acasă > Aventura, comedie, Familie, Filme 2010 > Jack and the Beanstalk 2010 / Jack si vrejul de fasole

Jack and the Beanstalk 2010 / Jack si vrejul de fasole

 Synopsis Jack and the Beanstalk online subtitrat 2010

Jack and the Beanstalk      Sincer, acest film ma facut sa ma simt ca am fost din nou uitam 12 clasice, cum ar fi de cristal negru sau Povestea se termină niciodată. A avut unele evenimente Terry Gilliam amestecate, în care, mi-au placut. Sunt, de asemenea, un mare fan de poveste, Jack şi vrejul de fasole. Filme online pe care Îmi place să văd copii să se implice, căţărare pe canapea care, este vrejul de fasole de la domiciliu. Am avut toate distracţie cu filmul.

A fost frumos pentru a vedea Chevy Chase a face ceea ce am face cel mai bine din nou.

   Eu nu spun că va fi un clasic, dar era cu siguranţă mai bine decât mă aşteptam.Regizorul Gary J. Tunnicliffe a făcut o treabă bună încercarea de a face un vechi sentiment de moda de film pentru copii.

Jack si vrejul de fasole online

Trailer

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

