Acasă > Crima, Drama, Filme 2010 > Dear Mr. Gacy (2010) filme online gratis subtitrate in romana

Dear Mr. Gacy (2010) filme online gratis subtitrate in romana

Vezi filmul Dear Mr. Gacy online 2010


Urmareste gratuit „Dear Mr. Gacy” si filme subtitrate

GEN: Crima/Drama
Durata: 103 minute

Synopsis:

Nu am fost sigur că am vrut să urmăriţi un alt moralist „film-a-saptamana”, despre un criminal în serie, deoarece acestea sunt, de obicei, vopsite în alb, dincolo de recunoaştere pentru a le face acceptabile de a integra Americii.

Când am aflat acest lucru a fost bazat pe povestea adevarata a unui student de colegiu a contacta John Wayne Gacy, în închisoare, înainte de el a fost executat, cu toate acestea, am crezut ca ar da o şansă.

Totul incepe ca o „docudrama”, de aspectul exprimate, dar cu prima bucatica de caracterizare curajos al mamei lui Jason, acest film a luat pe un realism edgier mult decât mă aşteptam. Mi se părea că nu am văzut o femeie ca acest lucru înainte – nu destul de nu, simpatic, nu văruită în alb.


Optiuni de vizionare a filmului A family gratis:

Server 1

Categorii:Crima, Drama, Filme 2010
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

