Prima pagină > Familie, Filme 2012 > Film Flicka: Country Pride 2012

Film Flicka: Country Pride 2012

Flicka: Country Pride online

GEN: Familie
Durată: 111 minute
Actori: Kacey Rohl, Lisa Hartman si Teryl Rothery

Vizioneaza „Flicka: Country Pride 2012”

Scurt Rezumat:

Am iubit întotdeauna primul Flicka şi nu am fost un fan mare de o secunda. Dar a văzut reclame pentru acest film am vrut să-l cumpere! Fiind un ecvestru mine si un jumper-am iubit uitam Eventing pe care le face, în acest film! Flick a fost o serie de minunat si eu chiar nu recomandăm această serie şi acest film pentru toata lumea!


Vezi Filmul online :

Trailer

Categorii:Familie, Filme 2012
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

