Prima pagină > Biografie, Drama, Filme Vechi, Istoric > Filmul Malcolm X 1992 cu Denzel Washington

Filmul Malcolm X 1992 cu Denzel Washington

Malcolm X online subtitrat

GEN: Drama / Biografie / Istoric

Durată: 202 minute

Actori: Denzel Washington, Angela Bassett, Delroy Lindo

Limba film: Engleza

Rezumat Translare:

Malcolm X este unul dintre filmele cel mai influente, pozitiv, si responsabilizarea am privit vreodata. Ştiam puţin de Malcolm X Înainte de a uita acest film. Acum, am văzut un total de 10 de ori. De asemenea, am descărcat şi a citit multe din discursurile Malcolm mai mari „, a buletinelor de vot sau Bullet” este un exemplu de unul. Aşa cum este vizibil, acest film mi-a atins în mai multe moduri. Performanţa Denzel Washington a liderului ex-musulman este uimitor.Singurul lucru mai uimitor este faptul că am pierdut în cursa Oscar pentru Pacino, care a portretizat o cifră mai puţin important, de departe. Angela Bassett, o actrita frumoasa negru, joacă soţia lui, Betty Shabazz, într-un rol magnific. Delroy Lindo, Albert Hall, Al Freeman Jr., Theresa Randle, şi Spike Lee Sa joace toate rolurile din film mare. Spike Lee a fost de dreapta. Am găsit acest film sa fie mai mult de două informativ şase zile ore de la orice şcoală, şcoala primară, gimnaziu, liceu, şi / sau de mai sus


Film online Malcolm X 1992 gratis

Partea 2

Trailer

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

