Prima pagină > Drama, Filme Vechi, Romantic, Top 250 Filme > Forrest Gump online (1994)

Forrest Gump online (1994)

Forrest Gump online subtitrat

GEN: Drama / Romantic

Durată: 142 minute

Actorii: Tom Hanks, Robin Wright, Gary Sinise

Anul: 1994

Rezumat Translare:

Destul de simplu, cel mai mare de film făcut vreodată.
Umorul, tristeţe, acţiune, dramă şi un film din Vietnam toate laminate într-o singură.

Eu nu sunt o piatră rece, ticălos fără inimă, dar este nevoie de o foarte mult sa ma faca sa plang cand ma uit la un film. Mama lui Bambi, nu am putea pasa mai puţin. Jimmy Stewart, „Oh, ce viata minunata”, – da dreptul! The Lion King, atunci când Mufasa musca un mare – pe acostament.
Dar serios – am bawled ochii mei mari şi căprui afară, în mai multe rânduri, în acest film. O adevărată lacrima-Jerker, şi un caracter minunat, jucat la perfectiune de Tom Hanks.
Eu nu pot spune destul de: Acesta este filmul din toate timpurile. Uita-te la el, şi veţi vedea.

Vezi filmul Forrest Gump 1994 online gratis

Trailer

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

