Prima pagină > Drama, Filme 2008, Muzical, Romantic > Step Up 2: The Streets (2008) filme online gratis

Step Up 2: The Streets (2008) filme online gratis

Step Up 2: The Streets online subtitrat

GEN: Drama / Romantic / Muzical

Durată: 98 minute

Actorii: Robert Hoffman, Briana Evigan, Cassie Ventura

Anul: 2008

Rezumat Translare:

Bine, nu are ceea ce este nevoie pentru a obţine Oscar,dar mi-a plăcut personal scenele de dans, de fapt, am fost uimit de ei …! În opinia mea, filmul merită cele 8 puncte, după ce am citit cât de greu a fost sedinta foto de ultimul dans .. în ploaie … şi după ce am văzut filmul şi dansurile marilor Cred că acest film merită o părere foarte bună …

Mi-ar recomanda pentru cei care doresc să scape de o oră şi jumătate .. M-am bucurat de fiecare minut de ea …. actorii au avut câteva puncte slabe, dar toate în toate au facut o treaba buna de a prezenta protagonişti în film şi au făcut o treabă excelentă cu scene de dans!

Vezi filmul Step Up 2: The Streets online gratis

Trailer

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

