Acasă > Drama, Filme 2012, Horror, Thriller > REC 3 online Genesis (2012)

REC 3 online Genesis (2012)

REC 3 Genesis online subtitrat

GEN: Horror / Drama / Thriller

Durată: 80 minute

Actorii: Leticia Dolera, Àlex Monner, Diego Martín

Anul: 2012

Rezumat Translare:

Sunt destul de sigur că acest film va polariza spectatori mai mult de REC şi REC2 a făcut un timp înapoi. Este obligat să fie o „o iubesc sau urasc aceasta”, scenariu, cu doar câteva cazuri de in-betweeners, şi am fost conştient de ea, chiar înainte ca luminile de teatru a plecat. Asta a spus, m-am confruntat cu acest lucru fără a aduce atingere dincolo de care au beneficiat de bine cele două capitole anterioare, şi chiar şi atunci, am ştiut despre comutatorul tonal în această nouă, aşa că am mers la pregatit pentru ceea ce am crezut a fost sa fie atât de plecare de la mare tranşelor anterioare şi o prostie zburda cu o mulţime de concesii la box-office. Sunt bucuros să fie în măsură să spun acum că am fost parţial greşit. Lasă-mă să elaboreze.

Filmul ia ceva timp pentru a lua off. Aceasta poate părea menită să telespectatorii deja familiarizaţi cu materialul, asa ca profita de acest lucru prin utilizarea acestui timp pentru a seta tonul mai uşor de poveste şi să introducă noi la personaje noi, precum şi dinamica de grup asociate cu acestea. Aş spune, totuşi, că acest film poate funcţiona chiar şi pentru spectatori noi, şi nu are nevoie de cunoştinţe anterioare de franciza de care se bucură, dat de sine stătătoare poveste natura înţelept,. Fanii saga va aprecia fiecare bit şi transforme în cea mai mare, dar nu e nici o nevoie de a fi şi „academic”, în scopul de a se bucura de imaginea de ansamblu. Care este foarte plăcută. Oricum, primul act funcţionează foarte bine. Ai putea jura te uiti la oameni reali, pe o nuntă adevărată, în parte datorită unor piese fixe fantastice şi o grămadă de actori foarte capabili, care sunt foarte evident se bucura. Ne sunt prezentate, de asemenea, la primele sclipiri de umor acolo. Pentru cei dintre voi griji cu privire la acest aspect foarte public şi discutat de poveste, nu te teme. Am găsit-o abia peste partea de sus, şi mai asemănător cu „Shawn of the Dead”, exploatând anumite aspecte inerente la absurditatea acestei situaţii fictive într-un „real” lumea scenariu decât la romps stupide „Scary Movie„, à la.

Acum, despre oroarea. Da, acolo e mai puţin, în sensul clasic al cuvântului. Elementul surpriză este pierdut acum, dacă aţi văzut deja REC şi / sau REC2, astfel că e normal. Exista crize jumpy şi cum ar fi, desigur, dar chiar şi acestea au un aer anumit de auto-conştientizare în jurul lor. Realizatorii cunosc lor comerciale, după cum reiese din operele lor anterioare şi experienţa, uşor pentru a vedea când se vor confrunta cu aceste convenţii inevitabile cu calendarul impecabil şi de bună-cinematografie special în fotografii exterioare. Există piese de tensionate, cu toate acestea, faptul că sunt la fel de bine rezolvate, şi sensul general al fluxului este realizată cu succes, cu rare momente plictisitoare, dacă este cazul, la toate. Povestea curge într-un ritm bun, poate de bine şi de asemenea, că plângerea este cea mai mare meu.

Cred ca poate un pic prea mult poveste a fost pus să se odihnească în camera de tăiere. Nu este suficient să desfigureze rezultatele finale, dar suficient pentru a fi vizibile. Nu există nici neterminate, sau nu orice care am văzut imediat şi am tendinţa de a vedea cele din timpul de vizionare prima mea a unui film în cazul în care sunt evidente, dar exista o serie de personaje secundare tăiate din poveste prea repede, de multe ori în afara -aparat de fotografiat, lasand dovezi de ceva timp pe ecran mai mult se pierde undeva. Poate că mi-a fost simpatiza prea mult cu ei, un semn de bun filmaking şi acţionând prin modul sau poate a fost o concesie la ritmul şi fluxul de film care a forţat mâna a filmului. Asta a spus, sper că există o versiune extinsă a acestui film ascuns undeva, aşa cum mi-ar plăcea să-l uit pe un viitor în cazul în care doar să se bucure de mai multi biti de Carmen Contreras’ de muncă bunica-excelent.

Despre distributie, am găsit potrivit perfect, spre surprinderea mea. Am avut anumite rezerve cu privire la actorii care joacă personajele principale, Diego Martin şi Leticia Dolera, dar aceste prejudicii s-au bazat pe viziuni partizane ale lucrărilor fiecăruia anterioare şi au fost puse rapid la odihnă după ce a vizionat scenele foarte primele de acest film. Ei poartă într-adevăr povestea, şi de a face o treaba mare din ea. Martín face o treaba mare joc mirele cu un cavaler-in-armura stralucitoare-complex, afişând o mare de timp comic şi un set complet de quirks subtile decât îmbogăţeşte caracterul său cu nuanţe mici, care transforma un potenţial rol plictisitor în ceva mult mai uman şi simpatic. Pe de altă parte, Leticia Dolera face mare ca mireasa, care arată o mulţime de flexibilitate atunci când se confruntă cu situaţii mult mai complexe, emotional ea este de a lucra cu date şi echipare, de asemenea, scenele mai solicitante fizic, de asemenea. Dacă va plăcut locul de muncă ei anterioare, în special de câini turbaţi „, atunci veţi iubi rândul ei aici. Ştiu că am făcut, şi soţia mea de asemenea, şi am fost atât părtinitoare faţă de ei înainte de vizionarea ei de muncă aici, pentru că vorbeşte de volume. Restul de distributie este, de asemenea excelent, cu nici link-uri slabe. Poate cei mai tineri actori lupta un pic cu liniile lor, dar este abia vizibil având în vedere timpul limitat ecran şi totuşi adecvată.

Pe scurt, „REC3: Geneza” s-au dovedit pentru mine ca un film mare evazionist, asociat în calitate, dacă nu, în ton cu cele două surori mai mari. Script-ul este distractiv, bine construit pentru ceea ce este, dialogul curge cu acţiunea, există temeri uşoare, Gore, de direcţie şi de mare distributie, si functioneaza bine, atât ca o poveste de sine-stătător şi ca o parte din saga. Pentru o noapte de distracţie în filme, poti sa te duci greu greşit, dacă sunteţi un fan al genului şi / sau cele două tranşe anterioare. Sanse sunt, chiar dacă nu eşti, nu te vei simti plictisit sau intelectual ofensat de ceea ce este pe oferta de aici, şi acest lucru, în opinia mea umila, este mai mult decât vă puteţi solicita, în acele zile de remake-uri şi ad nauseam formule repetate . Just My doi cenţi.

Vezi filmul REC 3 online gratis

server 2

Trailer

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

