Acasă > Actiune, Aventura, Filme 2012, Horror > Nazis at the Center of the Earth filme HD 2012

Nazis at the Center of the Earth filme HD 2012

Studio Sex film online

Nazis at the Center of the Earth online subtitrat si filme hd 2012

GEN: Actiune / Aventura / Horror

Durată: 89 minute

Actorii: Dominique Swain, Jake Busey, Josh Allen

Nota Film: 3.3

Rezumat Translare:

Jake Busey …. dacă am fost spun i-ar lăsa aceste 2 cuvinte vorbesc de la sine şi să prezinte această revizuire … au spus că Jake Busey a fost cel mai bun actor în întregul film.

„Nazişti de la Centrul Pamantului”, este de departe cel mai „filmul” Am văzut în mai mulţi ani.Acţiune este oribil, există aplicaţii gratuite de telefon la care produc efecte speciale, mai bune şi povestea nu a fost niciodată destinate să fie luate serios.

Nu pare a fi o scena pentru acest tip de filme de gunoi şi, judecând după unele comentarii aceşti oameni complet place. Se pare că nu sunt parte din această scenă şi am judeca un film bazat pe calitate E şi sunt foarte generos, oferindu-l 2 stele.

Mai mult de o dată pe actorii din film se plâng cât de frig este în Antarctica, în care face acest lucru de către poartă blugi şi adidaşi, care este, evident, haina de laborator în aer liber tipic pentru oamenii de stiinta arctice. Am putea supraveghea cu uşurinţă faptul că, chiar şi atunci când nimeni nu este îngheţarea rece pare a avea caldura corpului suficient că nu ar fi abur iese din gura lor. Ca am spus i-ar putea supraveghea, dar nu vreau sa. Există scene ridicole tăiate, cum ar fi Jake Busey de stabilire mâna pe cuiva ar trebui, în această fotografie trebuie să fi incantati directorul pentru că el a folosit-o de 3 ori.

Povestea nu este menit să fie luate serios şi i se poate trăi, care, cu toate acestea chiar şi o poveste nonsens necesită actori fac treaba lor. Mă întrebam, există zeci de mii de şomeri „actori” din LA face nimeni dintre ei au cea mai mică talentul pentru a obţine într-un film de genul asta? Ea mi-a amintit la un joc şcoală am fost în, am luat, de asemenea, pauze lungi între Exemple de penibil şi bîlbîi ocazional.

Vezi Nazis at the Center of the Earth online gratis

Trailer

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

