Prima pagină > Documentar, In Curand, Muzical > Katy Perry: Part of Me online (2012)

Katy Perry: Part of Me online (2012)

Katy Perry: Part of Me

Katy Perry: Part of Me online subtitrat 2012, filme gratis

GEN: Documentar / Muzical

Data Aparitie online: 25 Decembrie 2012

Descrierea filmului:
Când am auzit prima dată despre acest lucru, răspunsul meu a fost destul de mult la fel ca oricine altcineva, este o cascadorie de publicitate, o modalitate de a face mai mulți bani, muls adolescent, etc publicul fan Dar, mai mult ca a fost dezvăluit am început să-l văd în o lumină diferită și poate că a fost mai mult un documentar autentic, cu un mesaj de emotionanta.

N-am planificat să-l văd ca nu e chiar treaba mea, dar am sfârșit prin a merge cu o sora mea si un prieten de-al ei e de ziua ei nouă.

Practic, speranțele mele au fost spulberate. Aceasta este doar încercarea lui Perry de a schimba opinia oamenilor de ea de la mac-ul mediu, Bulbuc, fată-următor-ușă la un fel de kooky, adânc gândire vigoare a pop. E un pic incomod sa ma uit la ei dramatiza ei de muzică pop banal, și în timp ce-l face sa zambesti la început, în cele din urmă devine plictisitor. Am rămas cu un sentiment de resentiment pe care aș fi plătit pentru a vedea ceva unui canal de televiziune ar fi pălmuit împreună pentru opiniile. Ei nou-găsita onestitate și deschidere servește doar pentru a face ei par fals decât oricând. Plus camee din cântăreți pop – alte probabil pentru a trage în vedere de la baze ventilator alte – au fost strigătoare la cer și au arătat nici o relație între ele și Perry.

Sunteți păcăli nimeni, doamna Perry! Du-te înapoi la a fi un star pop si nu mai încearcă să ne convingă că ești „ciudat”, sau într-adevăr, ceva dincolo de un pisoi cântând mare cu pieptul! Mi-ar evalua acest lucru pe același nivel ca și filmul documentar despre Justin Bieber – Poate că ar fi trebuit să asteptat cativa ani – un flash în tigaie nu face pentru o vizualizare bună.

in curand filme-net.com

Vezi Katy Perry: Part of Me film online

abonare prin e-mail filme-net.com

Trailer Katy Perry: Part of Me 2012

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

