Prima pagină > Actiune, In Curand, S.F. > Dredd 3D online subtitrat (2012)

Dredd 3D online subtitrat (2012)

Dredd 3D

Dredd 3D online subtitrat gratuit HD, filme fara intreruperi

GEN: Actiune / Science-Fiction

Data Aparitie Online: 20 Octombrie

Descriere Dredd 3D film online:
Am fost un fan Dredd de treizeci de ani acum, dar eu nu sunt pe cale de a da această adaptare film de personajul meu preferat de benzi desenate o evaluare pur ridicol de mare de la un anumit sens gresit de loialitate. În schimb, am de gând să dau un scor deservingly mare, deoarece, pur și simplu, acesta este un film foarte bun, unul care surprinde cu succes esența benzi 2000AD, oferind acțiune brutală de cupă-sarcină, performanțe excelente centrale, și Sens de inspirat, toate consolidată prin impresionante de stat-of-the-art efecte 3D speciale.

După dezastrul care a fost Stallone lui Judge Dredd (1995), factorii de decizie de acest film s-au făcut în mod clar directivă lor prim de a vă rugăm să hardcore fanii Dredd, și arată: scenariul, de Alex Garland, rămâne foarte fidel spiritul de benzi desenate, și în Karl Urban, acum avem voce perfectă Dredd-toate enervant și lipsit de umor grimasă, se pare ca personajul a sărit direct pe ecranul de pe paginile de 2000AD (casca intacte). În mod similar, ar fi greu de imaginat cineva mai potrivit decât Olivia Thirlby ca recrut Psi-Judecător Anderson (și crede-mă, am încercat!).

Este Dredd 3D meu „ideal” film Dredd? Nu este destul de … a făcut pentru un buget relativ foarte mic de $ 45million, ar fi greu împins de a trăi până la așteptările mele imposibil de mari (doar realizarea One Mega-City din visele mele ar avea nevoie de bani mai mult decat costa pentru a face acest film întreg). Acestea fiind spuse, este cu siguranta un pas masiv în direcția cea bună, iar dacă acesta este succesul financiar pe care l-adevăr merită să fie, cine știe ce ne așteaptă în tratează viitor: Pamantul Blestemat, judecător Cal, judecător Moartea, Apocalipsa de război …. Sunt saliveze ca un Klegg doar gândire despre el.

in curand filme-net.com

Vezi Dredd 3D online 2012

abonare prin e-mail filme-net.com

Trailer Dredd 3D

Categorii:Actiune, In Curand, S.F.
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

