Prima pagină > Dragoste, Drama, Fantezie, Filme 2004 > If Only film online subtitrat 2004 – Merita Vazut!

If Only film online subtitrat 2004 – Merita Vazut!

If Only

If Only online subtitrat

GEN: Comedie / ROmantic / DRama / Fantezie

Nota online: 7.0

Descriere If Only film online:
Am participat la Festivalul de Film Sarasota recent. „În cazul în care numai” a fost filmul de deschidere de noapte acolo, dar am trecut pe screening-ul initial. Cu toate acestea, ea a generat noutățile mare la cei care au văzut-o, așa că am prins de screening al doilea film la festivalul, și trebuie să spun că am fost uimit de cat de bine acest film a fost.

Emily (Jennifer Love Hewitt) și Peter (Paul Nicholls, nou venit britanic) sunt un cuplu de tineri trăiesc împreună în Londra. Peter este un om de afaceri britanic, Emily, un american, este o cântăreață care aspiră. Filmul se deschide cu o comedie dulce, cu inima ușoară cum am sunt introduse pentru cuplu. Cu toate acestea, atunci când cei doi au probleme de multe cupluri tinere se ocupă cu, sunt lăsate pe o notă proastă atunci când tragedia lovește deodată și relația lor sa încheiat. Este foarte greu să ajungem în detaliu fără a da prea mult din film, dar hai să spunem, ne sunt tratate într-o poveste dramatică emoționantă a unui romantism cum vom vedea ce o oportunitate unică ar putea aduce și cum niciodată nu ar trebui să pentru a acordat ceea ce spunem sau facem în relații, deoarece a ceea ce se poate întâmpla în viață.

Când rula la un film subtitrat de acest gen, mereu întreb despre faptul daca filmul va încerca prea greu pentru a trage sforile inimii de a manipula o reacție emoțională, dar filmul este atât de mare de a evita asta. Filmul este cu adevărat atinge cu scrisul restante, inteligent, mișcare și serioasă cu frumoasa stropește de umor atunci când este cazul, și foarte bine directia ritm. Actorie, pentru mine, deși, este cel mai mare șoc. N-am auzit de Paul Nicholls înainte, dar el este o prezență foarte fermecător. Un alt recenzent a menționat Hugh Grant, și că este la fața locului. El este un actor foarte carismatic tanar si-ar putea dezvolta in pentru a o stea pe drum. Tom Wilkinson, un discontinue în filme online foarte puternice independente („În dormitor” fiind favorit al meu, deși sa „Monty Intreg” a fost întotdeauna aproape de partea de sus a lista mea, de asemenea), harurile film cu un alt performanțe bune într-un sprijin rolul. Cea mai mare standout să mă deși trebuie să fie Jennifer Love Hewitt. Am vazut cateva filme gratis de ei, și în timp ce ea a fost atractivă și carismatic, uneori, am fost destul de impresionat cu abilitatea ei ca ea a fost de obicei lucioasă și bidimensional.

Am avut îndoieli majore cu privire la capacitatea ei de a fi de fapt o conduce într-un film dramatic bună, motiv pentru care am sărit acest lucru înainte de noutate festival mare, dar trebuie să spun, ea a fost perfect. Atributele ei fizice sunt mult mai scăzut în acest film, ea este destul de sigur, dar ea trebuie să exercite în mod efectiv acest film pe aptitudinile ei ca o actrita si ea trage off. Ea prezinta gama, cuie unele scene foarte emoționale, și nu ceva care este cheia pentru tragerea de pe acest tip de rol, care este face să vă pasă de ce se întâmplă cu personajul ei. Fericirea ei vine peste ca fiind bancnote autentice, la fel ca și entuziasmul ei, la un eveniment major care are loc în film, la fel ca durerea ei. Performanțele pe Hewitt și Nicholls sunt ceea ce face punctul culminant al filmului atât de dramatică și emoțională. Acest film ar trebui să avansa in cariera lui Hewitt dincolo de tipul de termen a tarifului moara la Hollywood pe care ea a bazat cariera filmul pe măsura. Ea prezinta un mare potential ca o doamnă de lider bun în mai multe filme serioase, care, sincer, e ultimul lucru pe care mă așteptam să merg în acest film.


Vezi If Only online 2004

Trailer If Only

  1. Septembrie 16, 2012 la 9:18 am

    Film nu merita nici vazut macar bun deloc naspa! Inceput de la pana despre filmul este sfarsit pana la.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

