Acasă > 2011, Biografie, Documentar, Sport > Klitschko (2011) Documentar fratii Klitschko

Klitschko (2011) Documentar fratii Klitschko

Klitschko

Klitschko online subtitrat

GEN: Biografie / Documentar / Sport

Nota online: 7.8

Descriere Klitschko film online:
Am tendința de a viziona o multime de sport pe bază de documentare, iar eu sunt, doar, în general, un mare fan al medie documentar.

Permiteți-mi să încep prin a spune că de m-am dus în acest film asteptam la o „celebrare glorioasă” a ceea ce poate fi descris doar ca doi dintre luptători cele mai influente din lumea boxului. Ma asteptam sa ma uit la un documentar, care a căzut în groapa pe care aproape inevitabilă a self-promotion/idolization rușine.

M-am înșelat! Acest EPIC aproape 120 de minute, nu numai este, probabil, cel mai umil și sincer box-doc-am văzut vreodată. Acesta re-definește formatul standard de sport-documentar, și ne prezintă o imagine de ansamblu asupra momente reale importante ale carierei unui luptător, și anume, care se ocupă cu pierderea, înfrângere mentală și fizică, menținerea ai certuri pentru excelență, și de învățare de la dvs. greșeli.

Documentarul este captivant, se întinde timpurie a fraților, excelență în locală ucraineană kick-boxing, comutatorul lor pentru o cariera de pro … toate informațiile sunt prezentate cu moderatie excepțională, oferind nimic, dar poveștile esențiale și informative și fapte. Nu „mort-aer” aici oameni buni! Imaginea pe care acest film este una dintre vopselele depășirea problemelor personale și psihologice, devenind o persoană mai bună prin greutăți și înfrângere, prin provocare și suferință.

Documentarul Klitschko de asemenea, arunca o lumina interesanta asupra angajamentele politice Vitali lui, pe care am gasit a fi destul de remarcabil. Aș putea aprecia, de asemenea, faptul că filmul nu se concentrează pe munca de caritate pe fratele lui în detaliu. Ceva ce am găsit refreshingly altruist și umil.

ÎN CONCLUZIE: Filmul este lung, dar fiecare minut este distractiv, informativ și doar un ceas mare. Editare și producție sunt extraordinar.

Filmul mi-a lăsat cu un sentiment remarcabil, chiar dacă știu că am privit doar documentar despre definirea doua dintre cele mai de succes boxeri din istorie, am ajuns la concluzia că ceea ce a fost portretizat în film a fost mult mai umil și sincer. Filmul sa axat pe pierderi foarte puținele pe care le aveau, și nu încurca în măreția pe care le-au stabilit drept. Foarte puține „EPIC” scene, si o multime de momente personale, inimă și sinceră cu Klitchko lui.

Am rata de acest film un 9/10 – se bazeaza nu doar pe conținut, ci, de asemenea, ca un film care ar putea oferi o imprimare albastru-pentru „stilul nou” de documentare sportive. toate, în toate, un trebuie să vezi!


Vezi Klitschko online 2011

CD II

Trailer Klitschko

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

