Acasă > Drama, Filme 2012, S.F., Thriller > Recreator (2012) Filme HD

Recreator (2012) Filme HD

Recreator

Recreator online subtitrat

GEN: Drama / Sci-Fi / Thriller

Nota online: 3.0

Descriere Recreator film online:
Acest film este atât de distractiv! Nu știam ce să se aștepte destul de a intra în teatru, dar eu chiar am bucurat. Recreator jucat pe toate temerile mele de pădure și de camping … temeri iraționale, ați putea spune, poate că nu!

Te-am iubit setarea … ia totul loc pe o insulă izolată și împădurite (filmat în nordul statului New York). Deci înfiorător … si totusi casa de pe insula asta este uimitor! E o cabină superb, dar mai mult ca un conac cabină … genul de loc te gandesti cand auzi cuvintele „casa de vacanta de vis.” Mi-ar plăcea să-și petreacă un week-end acolo relaxare, înot, citind … deși nu poate după ce a văzut ce se întâmplă pe acea insula in film … ha. Nu vreau să spun prea multe, pentru că va da jumătate din distracție. Dar eu pot să spun … mă bucur că nu sunt un frate geamăn.


Vezi Recreator online 2012

Server 2

Trailer Recreator

Categorii:Drama, Filme 2012, S.F., Thriller
  1. Septembrie 25, 2012 la 1:05 pm

    super film…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

